Ak ste s preukazom ITIC narazili na niektorý z nasledujúcich problémov:
- nepodarilo sa vám uplatniť zľavu, pričom ste presvedčení, že ste na ňu mali nárok
- správanie pracovníka na prevádzke, kde ste sa pokúšali uplatniť zľavu, bolo neprimerané
- niečo sa nepodarilo v súvislosti s objednaným preukazom alebo známkou v našom eshope
- máte akúkoľvek námietku na naše služby alebo služby našich partnerov
Napíšte nám prosím email na adresu reklamacia@ckmsyts.sk s nasledujúcimi údajmi:
Meno a priezvisko *
Číslo preukazu *
Telefónne číslo *
Email *
Uveďte prosím, čo je predmetom reklamácie, čo presne sa stalo: *
Uveďte prosím, kedy sa to stalo (dátum a čas): *
Ak reklamujete neposkytnutie zľavy, uveďte prosím názov prevádzky, mesto/ lokalitu, kde sa prevádzka nachádza, prípadne meno obsluhujúceho a podobne: *
Ak máte, priložte aj kópiu účtu, faktúry alebo iného dokladu za nákup, pri ktorom vám nebola poskytnutá zľava *
Ak nie ste s niečím spokojní, napíšte nám to – dáte nám tak šancu problém vyriešiť a veci zlepšiť. Súhlasíte? 😉
Ďakujeme!