fbpx

ITIC v mobile - časté otázky - ITIC

Preukaz ITIC v mobile – často kladené otázky

Je aplikácia ISIC určená aj pre preukazy ITIC?

Áno, ISIC aplikácia je určená aj pre medzinárodný preukaz učiteľa ITIC.

Pri uplatnení zľavy odo mňa pýtajú čiarový kód, nie QR kód, ktorý je v aplikácii. Čo mám robiť?

V aplikácii máte aj čiarový kód. Stačí prstom posunúť QR kód smerom doľava a dostanete sa na čiarový kód.

Hologramy na preukaze v aplikácii znemožňujú načítanie QR/čiarového kódu.

Hologramy z kódu miznú každú sekundu a kód je vtedy čitateľný – podržte kód chvíľku pri čítačke a ona ho načíta.

Načíta sa mi preukaz v mobile, keď nemám signál (napr. na horách)?

Áno, preukaz v mobile sa vám zobrazuje aj bez prístupu na internet.

Čo keď ma aplikácia z účtu odhlási a preukaz mi nejde zobraziť?

Prihlasovacie údaje je potrebné mať uložené (ideálne niekde v mobile) a opäť sa prihlásiť. Avšak aplikácia je nastavená tak, aby ste boli po celú dobu platnosti preukazu v aplikácii prihlásený/á, aj v prípade, že ju niekoľko týždňov neotvoríte. Pokiaľ ste prihlasovacie údaje stratili alebo si ich nepamätáte, kontaktujte nás na itic@ckmsyts.sk.

Čo mám robiť, keď odo mňa v predajni chcú číslo preukazu?

Číslo preukazu ITIC sa Vám zobrazuje v mobile v pravom hornom rohu.

Čo mám robiť, keď mi aplikácia nezobrazuje preukaz ani zľavy?

Skúste aplikáciu úplne zatvoriť a znovu otvoriť a prihlásiť sa k svojmu účtu. Ak toto nepomôže, skúste aplikáciu úplne odinštalovať a nainštalovať nanovo. Pokiaľ vám stále nezobrazuje preukaz, kontaktuje nás na itic@ckmsyts.sk. Pre rýchle riešenie Vášho dotazu, nám v emaile pošlite hneď:

  • Číslo preukazu (ak ho neviete, tak meno + priezvisko a dátum narodenia)
  • Snímku obrazovky – chybové hlásenie, ktoré vám aplikácia ukazuje

Kedy si môžem do aplikácie vložiť nové číslo preukazu?

V deň, keď končí platnosť vášho starého preukazu.

Ako si mám do aplikácie vložiť nový preukaz/číslo preukazu?

  1. Vstúpte do aplikácie so súčasne platným preukazom
  2. Ťuknite na tri bodky vpravo dole.
  3. Zvoľte (úplne hore vedľa fotografie) možnosť UPRAVIŤ.
  4. Teraz zvoľte NAHRADIŤ PREUKAZ.
  5. Vložte Vaše nové číslo preukazu v tvare: T421 111 222 333 K

Musím ísť do Orange nahlásiť moje nové číslo preukazu, aby mi naďalej platil paušál?

Nie, nemusíte. Ak ste si platnosť preukazu obnovili PRED skončením platnosti vášho súčasného preukazu, informácia o novom preukaze sa prenesie do Orangeu automaticky a plynule pokračujete vo využívaní paušálu s novým preukazom.

Čo mám robiť, ak mi preukaz nejde zaregistrovať do aplikácie?

  1. Kliknite sem a overte si, či máte platný preukaz. Pokiaľ platný nie je, obnovte si jeho platnosť a urobte registráciu do aplikácie. Ak toto nepomohlo, prejdite na krok 2.
  2. V pravom dolnom rohu pod fotografiou zistite, či má číslo Vášho preukazu takýto formát: T 421 111 222 333 K (musí mať na konci písmeno). Ak písmeno nemáte, ide o starý preukaz, ktorý je potrebné vymeniť za nový. Kontaktujte s touto žiadosťou svoju školu.
  3. Pokiaľ sú oba vyššie uvedené body v poriadku a stále vám nejde preukaz zaregistrovať do aplikácie, kontaktujte nás na itic@ckmsyts.sk.

Ako si môžem v aplikácii zmeniť fotku?

Fotografiu si v aplikácii sami meniť nemôžete. Ak je nutné fotku zmeniť, pošlite fotografiu tváre v dokladovom štýle a v dobrom rozlíšení na itic@ckmsyts.sk a my vám fotografiu vymeníme.

Ako si môžem zmeniť na preukaze ITIC v mobile názov školy, v ktorej pracujem?

Pošlite nám potrebné údaje aj s číslom Vášho preukazu na itic@ckmsyts.sk, údaje vám zmeníme.

Ako si mám zmeniť priezvisko na preukaze ITIC v mobile?

Pošlite nám potrebné údaje aj s číslom Vášho preukazu na itic@ckmsyts.sk, údaje vám zmeníme.

Mám starší telefón a aplikácia mi v ňom nefunguje. Čo mám robiť?

Stiahnite si staršiu verziu aplikácie tu.

Môžete používať namiesto aplikácie mobilný web.

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, prosím napíšte nám či zavolajte.
Kontaktné osoby a emaily nájdete TU.

PRIHLÁSENIE SA DO ITIC KONTA »