Preukaz ITIC v mobile – často kladené otázky
Je aplikácia ISIC určená aj pre preukazy ITIC?
Pri uplatnení zľavy odo mňa pýtajú čiarový kód, nie QR kód, ktorý je v aplikácii. Čo mám robiť?
V aplikácii máte aj čiarový kód. Stačí prstom posunúť QR kód smerom doľava a dostanete sa na čiarový kód.
Hologramy na preukaze v aplikácii znemožňujú načítanie QR/čiarového kódu.
Hologramy z kódu miznú každú sekundu a kód je vtedy čitateľný – podržte kód chvíľku pri čítačke a ona ho načíta.
Načíta sa mi preukaz v mobile, keď nemám signál (napr. na horách)?
Čo keď ma aplikácia z účtu odhlási a preukaz mi nejde zobraziť?
Prihlasovacie údaje je potrebné mať uložené (ideálne niekde v mobile) a opäť sa prihlásiť. Avšak aplikácia je nastavená tak, aby ste boli po celú dobu platnosti preukazu v aplikácii prihlásený/á, aj v prípade, že ju niekoľko týždňov neotvoríte. Pokiaľ ste prihlasovacie údaje stratili alebo si ich nepamätáte, kontaktujte nás na itic@ckmsyts.sk.
Čo mám robiť, keď odo mňa v predajni chcú číslo preukazu?

Čo mám robiť, keď mi aplikácia nezobrazuje preukaz ani zľavy?
Skúste aplikáciu úplne zatvoriť a znovu otvoriť a prihlásiť sa k svojmu účtu. Ak toto nepomôže, skúste aplikáciu úplne odinštalovať a nainštalovať nanovo. Pokiaľ vám stále nezobrazuje preukaz, kontaktuje nás na itic@ckmsyts.sk. Pre rýchle riešenie Vášho dotazu, nám v emaile pošlite hneď:
- Číslo preukazu (ak ho neviete, tak meno + priezvisko a dátum narodenia)
- Snímku obrazovky – chybové hlásenie, ktoré vám aplikácia ukazuje
Kedy si môžem do aplikácie vložiť nové číslo preukazu?
V deň, keď končí platnosť vášho starého preukazu.
Ako si mám do aplikácie vložiť nový preukaz/číslo preukazu?
- Vstúpte do aplikácie so súčasne platným preukazom
- Ťuknite na tri bodky vpravo dole.
- Zvoľte (úplne hore vedľa fotografie) možnosť UPRAVIŤ.
- Teraz zvoľte NAHRADIŤ PREUKAZ.
- Vložte Vaše nové číslo preukazu v tvare: T421 111 222 333 K
Musím ísť do Orange nahlásiť moje nové číslo preukazu, aby mi naďalej platil paušál?
Nie, nemusíte. Ak ste si platnosť preukazu obnovili PRED skončením platnosti vášho súčasného preukazu, informácia o novom preukaze sa prenesie do Orangeu automaticky a plynule pokračujete vo využívaní paušálu s novým preukazom.
Čo mám robiť, ak mi preukaz nejde zaregistrovať do aplikácie?
- Kliknite sem a overte si, či máte platný preukaz. Pokiaľ platný nie je, obnovte si jeho platnosť a urobte registráciu do aplikácie. Ak toto nepomohlo, prejdite na krok 2.
- V pravom dolnom rohu pod fotografiou zistite, či má číslo Vášho preukazu takýto formát: T 421 111 222 333 K (musí mať na konci písmeno). Ak písmeno nemáte, ide o starý preukaz, ktorý je potrebné vymeniť za nový. Kontaktujte s touto žiadosťou svoju školu.
- Pokiaľ sú oba vyššie uvedené body v poriadku a stále vám nejde preukaz zaregistrovať do aplikácie, kontaktujte nás na itic@ckmsyts.sk.
Ako si môžem v aplikácii zmeniť fotku?
Fotografiu si v aplikácii sami meniť nemôžete. Ak je nutné fotku zmeniť, pošlite fotografiu tváre v dokladovom štýle a v dobrom rozlíšení na itic@ckmsyts.sk a my vám fotografiu vymeníme.
Ako si môžem zmeniť na preukaze ITIC v mobile názov školy, v ktorej pracujem?
Pošlite nám potrebné údaje aj s číslom Vášho preukazu na itic@ckmsyts.sk, údaje vám zmeníme.
Ako si mám zmeniť priezvisko na preukaze ITIC v mobile?
Pošlite nám potrebné údaje aj s číslom Vášho preukazu na itic@ckmsyts.sk, údaje vám zmeníme.
Mám starší telefón a aplikácia mi v ňom nefunguje. Čo mám robiť?
Stiahnite si staršiu verziu aplikácie tu.
Môžete používať namiesto aplikácie mobilný web.